dinsdag 24 juni 2014

Lekkere broodjes en lunchporties van Foodstop

Tijdje geleden dat ik iets schreef over een leuk eethuisje. Ik heb me vooral zitten ergeren de laatste tijd maar gelukkig heb ik er wel weer eentje ontdekt. Dat is Foodstop aan de Knuffelsgracht. Het is herkenbaar aan het schone en redelijk strakke interieur en de mooie kleurrijke bloempotten voor de deur.
Eigenaresse Denise Antjes vind het erg belangrijk dat het er zowel binnen als buiten netjes uit ziet. Zowel zij als haar collega's dragen bijvoorbeeld haarnetjes, iets wat je weinig ziet bij kleine eethuisjes.
En wat ik nog leuker vind is het feit dat de broodjes echt goed gevuld zijn!! 
Ik was namelijk best teleurgesteld toen ik in Suriname mijn eerste broodje kocht en zag dat er minder beleg op ging dan in Nederland. Helemaal toen ik naar een van de bekendere zaken ging, Combe Bazaar. Voor mij was dat een tegenvaller wat betreft hoeveelheid beleg! Bij Foodstop was ik blij verrast. Redelijke prijzen en goed gevulde broodjes! En ook echt lekker.
Antjes weet wat ze doet en hoe ze aan klantenbinding moet doen want toen ik er vandaag voor de tweede keer was, na twee weken, was het: "Hallo jongeman, wederom een broodje lever voor je?"
Daar hou ik van. 
En ze was zo met iedereen die er komt, een leuk praatje maken terwijl je eten vers bereid wordt! Want ze verkopen er ook nasi en bami en rijst met verse groenten, ook voor een mooi prijsje! Het bestaat nu vijf maanden en wordt steeds drukker en ik gun het ze. 
Foodstop is zes dagen in de week open, zondags niet dus, van vijf(ja echt 5) uur in de ochtend tot half vier in de middag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten