dinsdag 10 juni 2014

Digicel, are you serious?!!!!

Mijn wangen zijn van binnen stuk gebeten. Mijn hart is half verlamd door het urenlang kloppen op hoogtempo. En ik voel me schuldig omdat ik zo tekeer ben gegaan tegen de medewerkster bij de klantenservice van Digicel. 

Customer Care noemen ze het. En ik denk dat zij van het Digicel-kader keihard lachen. Iedere keer als ze die woorden Customer en Care voorbij zien komen. Eerst een spottende lach en daarna zo een hele harde 'hitsjeeeeeeeeeee-dem tink we care'.

Eerst hoorde ik dat er geen storing was. Vervolgens was er wel een storing want klanten kunnen hun data niet tjekken. Het gebeurde vaker dat je ineens geen toegang tot het internet had en dan kon ik ff kijken of ik genoeg data had. Meestal lag het daar niet aan en was het dus wachten totdat het internet weer beschikbaar was.

Nu ben ik in vier dagen tijd 60 SRD kwijt. En volgens het systeem heb ik het hele weekend geen data verbruikt. Maar ze konden ook wel zien dat er twee keer 20 SRD op was gegaan aan data... Vaag!

De klantenverzorger snapte het niet en stuurde het allemaal door naar de technische dienst en ik moest zelf na twee uur terugbellen. Ze zorgen zo goed voor je maar kunnen je niet terug bellen. Nu is dat nummer gratis maar toch..

Na twee uur belde ik terug. Mijn verhaal doen, rustig. Ook nu weer vragen wat mijn naam is en bij elke vraag of antwoord hoorde ik mijn naam weer. Zo vaak dat ik helemaal geïrriteerd werd van dat Christjo!

Conclusie van de technische dienst was dat ik geen toegang tot het internet had omdat mijn iPhone niet beschikte over de laatste update.....?!!!! Wednesday, Thursday, Friday?!!!!!!! De arme dame had de taak mij te vertellen dat ik al mijn geld kwijt was en er werd niks gedaan om mij tegemoet te komen.


Ik heb ook gevraagd of het kwam doordat ik een 3G telefoon had dat ik niet van mijn leven kon genieten met 4G snelheid. Maar dat maakte niet uit, het lag aan de schommelingen van het netwerk zelf

Toen knapte er iets in mij waarbij ik tegen haar zei dat het niet mijn stijl was omdat ik absoluut begreep dat zij haar werk deed, netjes ook, maar dat ik mij op dat moment zwaar en zwaar benadeeld voelde.

Voor mij was het de druppel. En ik hoorde haar echt denken 'oooooooomg, deze is echt boos....'. Ik zei dat ik hoopte dat ze op zijn minst een aantekening zou maken dat ik over ging stappen vanwege het constante gezeik.

Uiteindelijk wilde ik geen impulsieve handelingen verrichten. Ik ben naar de Digicel shop bij mij om de hoek gegaan en heb voor een week data gekocht. Knarsetandend en in mijn hoofd was ik een van de drakenzonen van Danaerys en smeet ik alle Digicelmasten omver. 'Start over, caring people, and do it right this time!'

Ik zal deze week rustig kijken naar hoe het zit met Telesur. Daarvan weet ik al dat de service shait is maar als het allemaal goed gaat, heb je die toch niet nodig...

Iemand zei tegen mij 'Stap toch gewoon over!'. Ik ga dat ook echt doen maar ik voel me verplicht er iets over te schrijven. Ik volg daarin mijn gevoel. Net zoals ik destijds heb gedaan over de Fyra en ik had gelijk. Dat bleek ook shait te zijn!!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten